Adminisztrátor (erős Excel tapasztalattal) - 13.kerületbe
A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.
Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.
Vállalatunkhoz az alábbi pozícióra keresünk munkatársat:
IRODAI ADMINISZTRÁTOR
Munkavégzés helye:
Budapest XIII. kerület, Váci út, Agora Irodaház
Munkaidő:
H-P: 8:00-16:30
Feladatok:
- Kimutatások – riportok készítése;
- Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
- Belépési engedélyek kérése;
- Dokumentumkezelés;
- Társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.
Elvárások:
- Minimum középfokú iskolai végzettség;
- 1-3 év irodai környezetben szerzett tapasztalat;
- MS Office programok magasabb szintű ismerete (főként Excel, emelt szinten - az interjú során teszteljük);
- Önálló és precíz munkavégzés.
Előny:
- Gyors kezdés.
Amit kínálunk:
- Stabil, dinamikusan fejlődő nagyvállalati háttér;
- Modern irodai környezet;
- Határozatlan idejű, bejelentett munkaviszony;
- Cafeteria;
- Fejlődési lehetőség.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, küldd el nekünk fényképes önéletrajzod bruttó havi bérigényed megjelölésével a lenti Jelentkezés gombra kattintva!
elérhetőségeink
Telefon: +36 20 364 55 90
E-mail: barbara.takacs@bplusn.hu
Jelentkezési lehetőségek: