Adminisztrátor (erős Excel tapasztalattal) - 13.kerületbe

Állásajánlat nyomtatása

A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.

Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.

Vállalatunkhoz az alábbi pozícióra keresünk munkatársat:

IRODAI ADMINISZTRÁTOR

Munkavégzés helye:
Budapest XIII. kerület, Váci út, Agora Irodaház

Munkaidő:
H-P: 8:00-16:30

Feladatok:

  • Kimutatások – riportok készítése;
  • Projekt támogató adminisztrációs feladatok;
  • Belépési engedélyek kérése;
  • Dokumentumkezelés;
  • Társosztályokkal való kapcsolattartás;
  • Egyéb ad-hoc jellegű adminisztratív feladatok ellátása.

Elvárások:

  • Minimum középfokú iskolai végzettség;
  • 1-3 év irodai környezetben szerzett tapasztalat;
  • MS Office programok magasabb szintű ismerete (főként Excel, emelt szinten - az interjú során teszteljük);
  • Önálló és precíz munkavégzés.

Előny:

  • Gyors kezdés.

Amit kínálunk:

  • Stabil, dinamikusan fejlődő nagyvállalati háttér;
  • Modern irodai környezet;
  • Határozatlan idejű, bejelentett munkaviszony;
  • Cafeteria;
  • Fejlődési lehetőség.

Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, küldd el nekünk fényképes önéletrajzod bruttó havi bérigényed megjelölésével a lenti Jelentkezés gombra kattintva!

elérhetőségeink

Telefon: +36 20 364 55 90
E-mail: barbara.takacs@bplusn.hu