Projekt adminisztrátor
A magyar tulajdonú B+N Referencia Zrt. több mint harmincéves fennállása alatt Magyarország egyik meghatározó létesítményüzemeltető cégévé nőtte ki magát, árbevétel és a létszám tekintetében jelenleg a legnagyobb facility menedzsment és takarítócég Magyarországon.
Hiszünk abban, hogy mindenkinek joga van az egészséges és élhető környezethez, mind otthon, mind a munkahelyeken is. Hivatásunk mindent megtenni ennek elérése és fenntarthatósága érdekében.
Projekt adminisztrátor
Munkavégzés helyszíne:
- Budapest, XIII. Kerület, Agora irodaház;
Munkaidő:
- 8 óra/nap hétfőtől-péntekig: 08:00-16:30-ig
Feladatok:
- Adatbeszerzés - rögzítés és szolgáltatás, nyilvántartások vezetése;
- Dokumentum kezelés, archiválás;
- Alvállalkozókkal, megrendelőkkel, társosztályokkal való kapcsolattartás;
- Vevői/szállítói teljesítési igazolások kezelése a cég rendszerében;
- Bevétel-költség elszámolások kezelése.
Elvárások:
- Erős Excel tudás;
- SAP tapasztalat;
- Műszaki affinitás;
- Műszaki adminisztrációs tapasztalat;
- Középfokú iskolai végzettség;
- Önálló és precíz munkavégzés.
Amit kínálunk:
- Továbbképzés, fejlődési lehetőség;
- Stabil, hosszú távú munka;
- Minőségi támogató környezet, változatos munkakör;
- Versenyképes jövedelem;
- Prémium irodai környezet;
- Laptop, céges telefon;
- Karrierlehetőség.
Amennyiben hirdetésünk felkeltette az érdeklődésed, küldd el nekünk fényképes önéletrajzod a lenti Jelentkezés gombra kattintva!
elérhetőségeink
Telefon: nincs telefonszám
E-mail: noemi.vajdahunyadi@bplusn.hu
Jelentkezési lehetőségek: